تور سنگاپور

کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگاپور بوده و حکومت آن از نوع جمهوری می باشد. زبان های رسمی این کشور مالایی، انگلیسی، تامیل و چینی است و این مسئله سببب شده که بسیاری از تابلوهای مهم شهر به هر 4 زبان نوشته شوند. در نظام آموزشی این کشور زبان انگلیسی هم زمان با زبان مادری به دانش آموزان آموزش داده می شود. مردم کشور سنگاپور از چند شریعت مختلف تبعیت می کنند که حدود 44 درصد آن ها پیرو آیین های تائو و بودایی، حدود 18 درصد پیرو دین مسیحیت، حدود 14 درصد مسلمان، حدود 5 درصد هندو هستند و بقیه ادیان دیگر را تبعیت می کنند. 

تور اودسا

شهر اودسا یکی از شهرهای بندری اکراین در کنار دریای سیاه واقع شده است. این شهر یکی از مناطق محبوب برای گردشگران تور اودسا می باشد. شهر اودسا در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از چهار شهر بزرگ اکراین محسوب می شود که گردشگران تور اودسا از سراسر دنیا برای بازدید از این منطقه به آن سفر می کنند. مساحت کلی این شهر حدود 240 کیلومتر مربع بوده و بلند ترین منطقه آن 65 متر ارتفاع دارد.
اودسا در ساحل Odessa قرار دارد و همواره نزد اکراینی ها و روس ها جایگاه خاصی دارد که از آن با نام مروارید دریای سیاه یاد می کنند. این شهر بر ضد سایر مناطق اروپا، غرق در فرهنگ اروپای غربی است. این شهر فرهنگ و هنری شناخته شده در دنیا دارد. هرساله 150 هزار توریست تور اودسا از این منطقه و جاذبه های آن بازدید می کنند.

تور لبنان

کشور لبنان که به عنوان یک جمهوری در دنیا شناخته می شود، در قسمت غربی قاره ی آسیا قرار گرفته است و نیم بیشتر آن کوهستانی و مرتفع می باشد. لبنان با کشور های روسیه و اسرائیل همسایه بوده و در کنار دریای مدیترانه جای خوش کرده است. پایتخت لبنان شهر زیبای بیروت می باشد، که در گذشته به پاریس خاورمیانه شهرت داشته است. اما پس از وقوع جنگ، این شهر صدمات بی شماری را متحمل شد. امروزه پس از بازسازی های انجام شده بر روی زیر ساخت های شهر، مردم دنیا لقب عروس خاورمیانه را به بیروت داده اند و این عروس زیبا سالانه گردشگران بسیاری را به سمت تور لبنان می کشاند. این کشور کوچک، بر خلاف مساحت اندک خود، محبوبیت بسیاری در دنیا دارد و سالانه عده ی زیادی با تور لبنان به این بهشت کوچک سفر می کنند. اما یکی از نکات جالب م مهم لبنان این است که بر خلاف مساحت اند دارای بیش از هجده نوع دین رسمی می باشد. با این وجود می توان گفت که نیم بیشتر مردم مسلمان اند و نیم دیگر آنها پیروی مسیح اند، که خود به فرقه های گوناگونی تقسیم می شوند. در این میان لبنان جزء محدود کشور هایی است که شهروندان خود را در زمینه ی پیروی از ادیان آزاد می گذارد و در مقام نخست جدول خوش می درخشد. 

تور رومانی

کشور رومانی در جنوب شرقی اروپا و پایتخت این کشور بخارست است. رومانی از غرب با مجارستان و صربستان، از شمال شرقی و شرق با مولداوی و اوکراین و از جنوب با بلغارستان همسایه است. 
کشور رومانی علاوه بر فرهنگ بسیار غنی، مناظر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده زیبایی دارد که آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. با دیدن تصاویر شگفت‌انگیز این کشور، بدون شک تحریک می شوید که حتما تور رومانی را تجربه کنید. 
اولین چیزی که در نگاه اول نظر شما را در تور رومانی به خود جلب خواهد کرد خانه های با سقف شیب دار به سبک شمال ایران و همچنین پرچم های فراوان رومانی و اتحادیه اروپا در سرتاسر شهرها و روستاهاست به طوری که خیال خواهید کرد وارد جشنواره و یا یک روز ملی رومانی شده اید. 
گردشگرانی که رومانی را برای سفر خود انتخاب کرده اند باید بدانند که رومانی از نظر آب و هوایی دارای زمستانهای سرد و پر برف و تابستانهای گرم است. 

تور مشهد

تور مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که در شهر مشهد وجود دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود. 
مشهد از نظر جغرافیایی در شمال شرقی کشور می باشد و در مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد. این شهر سالانه میهمان بیش از 25 میلیون از سراسر ایران و همچنین کشور های دیگر می باشد. 
در تور مشهد علاوه بر زیارت، برای سیاحت نیز مکان های متعددی در داخل و اطراف شهر مشهد وجود دارد. از مکان های دیدنی مشهد می توان به آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، فرهنگسرای بهشت، آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی، طرقبه اشاره کرد.