تور کیش

استقبال از تور کیش بدین صورت است که همه ساله غریب به دو میلیون نفر از گردشگران داخلی و خارجی با برگزیدن تور کیش، به سمت این جزیره که به مروارید خلیج فارس معروف است راهی می شوند و از زیبائی ها بی شمار آن دیدن می کنند. این جزیره به منظور اینکه یک منطقه آزاد و توریستی به حساب می آید، دارای انواع توریست ها، در قالب های گوناگون گردشگری تفریحی و کاری می باشد. جزیره ی زیبای کیش در جنوب ایران و در خلیج زیبای همیشه فارس قرار گرفته است. این جزیره که در استان هرمزگان واقع در شهرستان بندر لنگه می باشد. در گذشته قیس نامیده می شده و دارای مساحت تقریبی نود کیلومتر مربع می باشد. به همین دلیل مسئولین جزیره با اصلاحاتی که در طی چند سال گذشته در این ناحیه انجام داده اند، توانسته اند از یک جزیره ی کوچک و آرام، یک منطقه ی زیبای توریستی بسازند. همچنین با برگذاری انواع جشنواره های متنوع، همه ساله پذیرای بیش از ده ها هزار نفر از گردشگران تور کیش می باشند. یکی از معروف ترین این جشنواره ها، جشنواره ی تابستانی کیش می باشد، که در فصل تعطیلات تابستانی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این جزیره ی مرجانی، یکی از برترین انتخاب ها، برای تجربه ی یک سفر به یاد ماندی در ایران بوده و جایگاه اول محبوب ترین مقصد گردشگری ایران را، به خود اختصاص داده است. 

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری، توری است که در حداقل فاصله زمانی تا شروع تور قرار گرفته است، این فاصله زمانی اصولا بین 2 تا 3 روز قبل از به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام تور و اجرای تور می باشد و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور، آژانس ها، تور ها را با قیمتی کمتر حدودا چیزی بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می گذارند.
تور لحظه آخری کشور های خارجی، اکثرا برای مقاصدی است که برای ورود گردشگران ایرانی به خاک آن کشور ویزا نمی خواهند، اما کشور های پر طرفدار دیگری نیز هستند که برای سفر به آن ها باید ویزا گرفت مانند: دبی، تایلند، هند، روسیه و چین و غیره. کشور هایی که ویزا نمی خواهند عبارت اند از، ترکیه، مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و صربستان و غیره. آژانس های مسافرتی معمولا دو روز قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتر خود که پر نشده است، می کنند، زیرا که اگر این تور ها تکمیل نشوند، آژانس ها متحمل ضرر می شوند، به همین دلیل در بعی از مواقع قیمت ها را تا 60% نیز کاهش می دهند.

تور اصفهان

شهر اصفهان با دارا بودن صدها اثر تاریخی و طبیعی و طبیعت بکر خود، ‏همه ساله پذیرای مسافران زیادی است؛ مسافرانی که خیلی از آنها، ‏مکان‌های دیدنی شهر را می‌شناسند اما بسیاری از آن ها نیز به دنبال ‏زیباترین مکان‌های گردشگری شهر اصفهان هستند‎ . در اصفهان گردشگران می توانند از معماری زیبای اسلامی، پل های سر ‏پوشیده، کاخ ها،مسجد ها و همچنین مناره های منحصر به فرد معروف ‏اصفهان دیدن نمایند‎.  
این امر باعث شده‌است که در فرهنگ ایرانی اصفهان، نصف جهان لقب ‏بگیرد و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به سفر اصفهان ترغیب شوند. ‏میدان نقش جهان در اصفهان یکی از بزرگترین میدان‌های دنیا است و ‏نمونه برجسته‌ای از معماری ایرانی-اسلامی است که توسط یونسکو به ‏عنوان میراث جهانی ثبت شده‌است‎.  از مکان های گردشگری که مسافران در تور اصفهان می توانند از آنها دیدن ‏نمایند میتوان به موزه های اصفهان اشاره کرد. از جمله این موزه ها ‏میتوان به موزه هنرهای معاصر اصفهان، موزه هنرهای تزیینی اصفهان، ‏موزه صنایع دستی و هنرهای سنتی اصفهان. 

تور قبرس

قبرس، که به دو بخش ترک نشین و یونانی نشین تقسیم ‌شده ،کشوری جزیره‌ای در شرق دریای مدیترانه می باشد و پایتخت آن نبکوزیا نام دارد. صنعـــت گردشگری، مهمترین منبع درآمد برای قبرس محسوب می شود.در ایران نیز سالیانه تور قبرس های متعددی برگزار میشود. قبرس دارای روزهای آفتابی و دمایی مطلوب است بطوری که در طول مدت سال، نور خورشید در این جزیره زیبا خودنمایی می کند و این بدین معنی است که قبرس همیشه در تمام فصول دارای تفریحات لذت بخشی اعم از : شنـــــا گرفته تا دیدن فستیوال های متفاوت را برای گردشگران مهیا می سازد که می تواند دلیلی بر پرمخاطب بودن قبرس باشد. 

تور دبی

دبی با دارا بودن بهترین امکانات رفاهی و همچنین آسمان خراش های بسیار زیبا و مدرن ‏امروزه به یکی از توریستی ترین مقاصد دنیا تبدیل شده است و تور دبی در میان گردشگران ‏ایرانی بسیار محبوب است، از این رو قصد داریم در این بخش اطلاعاتی کلی در رابطه با شهر ‏دبی در اختیار کاربران سایت و همچنین گردشگران تور دبی قرار دهیم. گردشگرانی که قصد ‏سفر با تور دبی را دارند باید بدانند مردم شهر دبی اغلب به زبان عربی سخن می گویند و به ‏زبان انگلیسی هم مسلط اند، همچنین لازم به ذکر است جمع کثیری از آن ها را مسلمانان ‏سنی مذهب تشکیل می دهند.خوب است بدانید که شهر دبی پس از ابوظبی بزرگ ترین و پر ‏جمعیت ترین شهر کشور امارات متحده عربی محسوب می شود. این شهر توریستی علاوه بر ‏امکانات رفاهی و تفریحی که دارد، جاذبه های گردشگری زیادی را نیز در خود جای داده است ‏که برخی از آن ها عبارتند از آب نمای دبی، دلفین بی، برج خلیفه، پارک الممرز، آکواریوم دبی، ‏خانه شیخ سعید آل مکتوم، بستاکیا (دبی قدیم)، نهر دبی، موزه دبی و غیره.