تور مسکو

پایتخت کشور روسیه شهر مسکو، دربخش مرکزی و اروپایی این کشور واقع شده است. این شهر برای مهاجرین و گردشگران تور مسکو بزرگترین مرکز علمی و آموزش عالی در روسیه می باشد که بیش از 70 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در آن فعالیت می نمایند. مساحت مسکو حدودا صد کیلومتر مربع با جمعیت 16 میلیون نفر می باشد که جزو پر جمعیت ترین شهرهای اروپایی محسوب می شود. مسکو برای گردشگران تور مسکو می تواند بسیار جذاب به نظر برسد زیرا که بیش از چندین اماکن تفریحی و جاذبه گردشگری را در خود جای داده است. 

تور بیروت

بیروت که به عروس شهر های خاورمیانه مشهور است، پایتخت کشور لبنان بوده و یکی از زیبا ترین شهر های قاره آسیا می باشد. این شهر بزرگ ترین شهر لبنان و یکی از مهم ترین و اصلی ترین بنادر آن می باشد. شهر بیروت همچنین یکی از قدیمی ترین شهر های خاورمیانه بوده و مرکز استان بیروت می باشد. اگر شما نیز از گردشگران تور بیروت هستید، با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره جغرافیا، اقلیم آب و هوایی، زبان، دین و جاذبه های این شهر در اختیارتان قرار دهیم. این شهر دارای مساحتی حدود 85 کیلو متر مربع بوده و جمعیتی حدود 2561366 نفر را در خود جای داده است.
بیروت شبه جزیره ای است مثلثی شکل که شمال و غرب آن به دریای مدیترانه منتهی شده و منطقه ای خوش آب و هوا و مناسب برای گردشگران تور بیروت محسوب می شود. این شهر به دلیل قرار گرفتن در جوار دریای مدیترانه، دارای اقلیم آب و هوایی مدیترانه ای می باشد. آب و هوای مدیترانه ای از تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های ملایم و مطلوب برخوردار می باشد. قرار گرفتن این شهر در منطقه با آب و هوای مدیترانه ای، تور بیروت را به یکی از محبوب ترین تور های خاورمیانه تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که فصل زمستان، زمان مناسبی برای سفر گردشگران تور بیروت می باشد. همان طور که می دانیم اکثریت مردم کشور لبنان (چیزی حدود 60 درصد) مسلمان بوده و پایتخت این کشور از این قاعده مستثنی نیست. گفتنی است نیم بیشتر 60 درصد مسلمان کشور لبنان را پیروان مذهب شیعه تشکیل می دهند.

تور چین

همان طور که می دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود. 
این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه ای که با 14 کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب گردیده که برخی جهان گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب نمایند. در تور چین می توانیم از شهر های مهم و پر جاذبه این کشور از جمله : پکن،شانگهای گوانجو، و... دیدن نماییم . و از گشت و گذار در این شهر ها ودیگر شهر های مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می گردد و بازار های جهانی متنوع و با قیمت های بسیار مناسبی را داراست به گونه ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می کنند بلکه خرید کردن از این بازار ها به عنوان یکی از جاذبه های چین برای توریست ها مبدل شده است. 

تور قونیه

یکی از وسیع ترین استانهای ترکیه ، قونیه نام دارد. نام این شهر برای همه ما ایرانیان یادآور مولانا، شاعر بلندآوازه ایرانی است که مقبره اش در این قونیه قرار دارد.همین امر باعث شده بسیاری از گردشگران ایرانی تور قونیه را برای سفر به ترکیه انتخاب کنند. 
از نظر موقعیت جغرافیایی قونیه به شهر درویش های مرید مولوی نیز مشهور است که در منطقه آناتولی مرکزی ترکیه واقع شده است. 
از لحاظ شریط آب و هوایی که گردشگران تور قونیه باید بدانند این است کهاین شهر  در تابستان دارای آب و هوای گرم و خشک و در زمستان نیز آب وهوای بسیار سرد دارد.گرمترین ماه سال در قونیه ژانویه است. 

تور اتریش

گردشگران تور اتریش بهتر است بدانید که کشور اتریش جزء یکی از زیبا ترین کشورهای اروپای مرکزی و پایتخت آن وین می باشد. اتریش از سمت غرب با کشور سوئیس، از سمت جنوب با ایتالیا، از سمت شرق با مجارستان و از سمت شمال با کشور آلمان هم مرز می باشد. طی آخرین آمارهایی که در سال 2012 برای اطلاع مسافرین تور اتریش منتشر شد : به طور رسمی اعلام شد این کشور 84855 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 10500 میلیون نفر را در خود جای داده است. ویژگی های بسیاری از قبیل: آژانس بین المللی انرژی اتمی، دفتر رسمی سازمان ملل متحد در پایتخت اتریش یعنی وین، آژانس بین المللی انرژی اتمی و خیلی از سازمانها، ارگان ها و نهادهای بین المللی دیگر در کشور اتریش وجود دارد که این کشور را جزء مهم ترین کشورهای اروپایی تبدیل کرده است.